Search This Blog

Friday, October 15

wishlist or is it giftlist???

uhukkss~ukhukksss! tgh2 blog walking kan, selalu nampak wishlist diorang! hahahahaha... nak gakkkk... so here's one! saya punya wishlist! tak naklah... saya nak benda ni as my gift, so tak nak wishlist~ nak gift list... hahahah

my GIFT-list!
disebabkn saya rasa saya seorang yang pelik, so jgn terkujat plak if list ni luar alam sikit okeyh~
  • AT LEAST 2 buah buku - tak kisah la genre ape, as long as ia sebuah buku saya akan menerimanya dengan hat yang memang terbuka ni....
  • a burn audio CD - saya sgt suka denga lagu, and im easily fall for it dan saya sangat menghargai orang yang boleh bagi saya a CD yang die sendiri choose the playlist and lagi bermakna jika ada maksud TERSURAT!!! coz i'll try to figure it out!
  • a handmade craft should do too! - ini paling hebat! tak kisahlah, even kad kecil, or an origami, artsy thinggy is the best sangatlah saya suka or even cake n food! as long as it handmade walaupun tak berapa nak jadi or preety saya tetap suka dan simpan! coz u'll never get the same thing even u do it the 2nd time kan.. and i love limited edition things! hahahah
  • Shoes!- give me heels! give me flat1 give me flip flop! ohhhh! how cute there are!!! :)
  • custom made stuff! - hahahah, ni mahal sikit la yer... anythng yang handmade memang sangat disukai.. first classszzz bebeh!!!
that's all for now i think! for now okayh!! agak2 terjumpa benda yang best list ni akan di update! hahahah.. (taw, taw, takderlah peik sangat benda yang saya nak ni kan, so what.. i do like sentimental kindda stuff..)

p/s: for my next birthday dah taw dah kan nak bagi present ape??? ala, tak payah tunggu birthday, esok lusa pon boleh bagi... hehehhe.. thnx yer yang ttbe terniat dlm hati nak bagi tu, (niat pun okeyhlah! at least ada juga niat nak bagi kan) :P

4 comments: