Search This Blog

Saturday, October 16

one day story!


16/10/10
yeayyy! citer satu hari! lets begin with A message at chatbix FB from diana..
D : ko kat ner?
F : kat subang la..

D : apsal tak cakap?? Aku ngan alynn nak kuar esok... nak ikut tak???
F : kuar pegi mane??? D : pyramid jer kott... F : hurm...boleh lah ikut....
D : okeyh! esok after 1 k... papehal roger kat phone!
F : okeyhh~

the DAY!

saya bangun awal k, kul 8.30 dah bangun dah... on Computer, mozilla firefox ditekan-tekan~ facebook, blogspot, and dramacrazy.net! everything is being update!! hahahahahahahah.... and suddenly, i got a call...

-BFF DIANA-

+weyh, kita pegi lagoon nak tak???
-huh??
+pegi lagoon...

-seriously???
+alaaaaa, jom lah... bosan la pegi pyramid.. bukan ada aper pon... jomlahhh...
-huh... biar betull.. alynn cakap aper???
+blom bgtaw lagi...
-urmmm..ko call dier n bagitaw dier dulu, try tgk ape jawapan dier dulu then baru aku bagi jawapan..
+ok! nanti aku call balik..jgn off phone plak taw..
-senget kau!

phone rings again!
+alynn said okeyh!

-huh??? i expect dier cakap 'ala awak,, kite tak nak lah'
+dier excited jer nak pegi.. hah! jom!
-yolarhh! jom pegi...
+yeay!!hahahahah... ok! pegi lagoon k!

dan akhirnya plan nak pegi pyramid bertukar menjadi plan pegi ke SUNWAY LAGOON beb! fuhhhh~ even tiket sikit punya mahal gak lah.. but for the memory sake, it's okeyhhh! dah masuk tu, masing2 pun nak excited la kan... haaa! tu best! tu best! yang tu lagi besttt!! ahhahahaha, kanak2 riang datang kembaliii!!! wet park, dry park and wildlife park! 3 park yang kitorang boleh masuk!!
WET PARK
~lepas dah tukar2 baju gi gerak gempur redah mandi kat tempat wet.. gelongsor yang tinggi bagai tu jer aku tak naik but diana n alynn naik lah... coz it only need 2 people kan... so kitorang bertiga n kind of susah jugak.. lagipun aku tak berapa nak berani...

DRY PARK
~ pegi serbu lepas dah penat main basah2... pegi masin kasut la, pekajadah nama benda alah tu.. proller coaster la... segalanya kitorang redahhh! fenin2 lalt jugak lah kepala otak ni beb!
bila badan dah penat, pegi terus tuka baju... WILDLIFEPARK~haaa! time ni dah cun melecunbalik sebab dah tukar bajukan... so, apa lagi...snapping time la bebehhh!!! KLIK! sana KLIK! sini.. pose sana pose sini..hahahahah n ofcourse jambatan gantung tu kitorang naik okeyhh!!!! :) n not to be forgotten lepas dah abis singgah jugak pyramid, pegi makan.. lapar weyhhh dah penat main...n opkosss! TAKO TAO kegemaranku menjadi pilihan!! hahahahahaha... n malam pulak bawak mak tersayang pegi mydin kan... beselah...setiap kali aku balik tempat tu jugak yang dier suh aku bawak...adoooii~ badan memang dah penat main, drive lagi pastu jalan lagi.. dah la kaki ni tak berapa nak sihat kan....sabar jela...masa main tak ingat dunia dah penat camni baru tetibe teringat..haaa! memang padan muka aku la kan.... n nak buat citer ni lagi sedap, my lovely cutey pie CIK KANCIL tu tak moa hidupppp~ warghhh!nak melalak jugak kat situ rasenyer...aku call ayah la...bgtaw kete tak moa stat! (yela, penat aku selawat bebanyak...die tak moa hidup jugak lepas aku pulas kunci tu kan) huhuhuhuhuhu...merajuk agaknya CIK KANCIL tu.....huhuhuhu...nasib baik ader satu abang ngan bini dier ni baik hati tolong buat jump start... kete aku pon ape lagi...TERJUMP dan terus START la... kete tu dah nazak sikit tuh, kena tukar bateri..aduiihh~ ayah pulak takder, pegi outstation..payah2! anyway! dah panjang lebar dah ni.. comfirm, takder sape sanggup baca...hahahahaha aku tak heran pon weyh kau tak baca.. aku tak suruh pon...hahahahhaha

No comments:

Post a Comment