Search This Blog

Sunday, October 17

tetibe terfikir

selalu kan benda ni jadi...benda ape yg jadi? benda ni
"bila sayang, setiap hari puji, bila benci, setiap saat nak kutuk"
hahhaha..betul tak??? ye tak??? pernah jadi kat awak tak???
betul???yerr???pernah!?? wahhhh! sama dengan saya!ehhh! tak sama ngan saya tapi ngan orang yg ada kaitan ngan saya...ehehhehe
benda macam ni jadi usually in relationship... tak kira la, married people ker,, friendship ker,, even fiancee and yng seangkatan dengannya lah...
selalu sangat orang dok kata kan, kalau tengah cintan, ketut pon bau wangi..euuuw!! yang ni aku tak setuju..sbb aku tetap rasa busuk...hahahahahhahaha ..enough with that...hailohh~ melalut sampai alam semesta mana nie farahin????
ok..ok.. takderlah..kenapa kita jadi macam tu erq?? maybe sebab terlampau sayang sangat n bila ttbe dah benci then... there goes... ohhh~ sungguh pedas memang boleh kalahkan rasa gula yang dier pernha bg before ni..ye tak??? :)
mungkin sebab tu jugak kita dah diingatkan awal2 kan... jgn terlalu sayang pada seseorang dan jgn jugak terlalu benci pada seseorang, sebab Allah tu sungguhlah Maha Berkuasa...
sebelum ni abang-sayang, part dah benci tuka gua-lu...
sebelum ni kau la sahabat aku dunia akhirat, part benci muka kau pun aku tak nak tgk kat dunia nie...scary isnt it?memang pun...
bila dh benci mula2 segala pekung yang dier tahu pasal lagi sorang nak di bukak satu2 kat orang lain pulak...kan..agak2 hilang pekung tu dengan kulit2 sekali die siat bgtaw satu dunia...aduhhh~
ni sbenarnyer peringatan untuk diri sendiri.. ingatkan diri sendiri dan sempadan untuk diri sendiri...there's a lot to be learn kan... :)

No comments:

Post a Comment