Search This Blog

Saturday, October 30

langkah bonggol?~

ni lah adik aku.. yang baju merah okeyhh!! yang tengah2 tu ignore jer! abg sedara perasan hebat jer tuh! hahahah (sory abg boy!) belah kiri tu - alin yang yes! you absolutely correctoooo! belah kanan mestilah alan.. (takderlah handsome mane pon)

kalau adik pompuan kawen dulu dari kakaknya maka terjadinya langkah bendul kan??? kalau adik lelaki pulak?? langkah bonggol?apakah???!
walaweyhhh! ini kisah hot tak berapa nak jadi terhot dalam famili aku nih... aduyaiii! aku sbenarnyer tak taw camner nak react dengan benda ni, seriously aku memang terkujat punyalah (memang lebih dari terkejut punya perasaan weyh!) ehem2...
ni adik aku la punya pasal
(haah! yang kembar tu lah! sape lagi.. bila pulak aku ader adik lain kan..)
nak jadikan citer sbenarnyer, adik aku ni skunk form three n dah ade awek taw!
(serious talk ni) my adik yg nama alan tu la, yang si alin aku tak sure plak..huhuhu...
yang buat aku dapat heart almost kena attack adalah bila bakal mak mentua si alan a.k.a mak fathiah tu datang umah kenal2 nagn mak aku tuh, hailohhh! giler advance weyh! aku calon pon takder taw! kuang..kuang..kuanggg! hebat tak hebat adik aku sorang ni.. langkah bendul tu beb!
(tercabar kefemininan aku!) hahahahah
maybe bcoz of a few similirities between them yang buat mak taht gul nak kawan ngan mak aku tuh, haaiiyaaaaa~ plus yang aku buat aku terkujat extra 100% is mak budak tu kire ade jawatan kat nestle tuh ha! selalulah dok bagi sikit punya makanan dr company tuh..aduyaiii! tercabar 2 kali nih! hahahahhaha...aku comfirm secomfirm comfirmnya yang adik aku si alan tuh mesti bangga tahap pungguh boleh pecah punya lah sebab awek dier baeekkk punyaa! hahahah..
yelah, mak aku pon dan kenal mak dier ngan dier2 tu sekali kan... so kire pre-stage utk dapat green light is done! hahahahah
ni, yang tak boleh blah part diorang dok mucey-lovey-dovey kat laman sosial tuh haaa..adoii! dik.. kau bawah umur la.. i know this may be ur first love but please.... concentrate on ur study jugak keyh... our family is not like others... prove u can do it just like ur brother! i know both of u can! well... semoga kekal forever, jgn ttbe nnt terbreak and mula dok benci each other plak...keyhh! :D love all of u so muchhh!

2 comments:

  1. so..the conclusion is..
    ble plak kamoo 2 nk ada kksih hati??? ;)

    ReplyDelete
  2. ouhhh! ayuuu!! sedang mencari calon... ade sesape nak masuk list?? sila2 la hantar resume :) auuuww!

    ReplyDelete