Tuesday, October 19

20.10.2010

kalau sbelum ni ckp pasal 10.10.10 and hari ini selepas sepuluh hari, is 20.10.2010~
ada sesape yang nak akad nikah hari nie??? anyone??? congrats la yer...mesti nikah hari ni tapi resepsi buat hari minggu kan...cewaahhh! suka la u dah ada spouse??? hahahahah..

20.10.2010~ actually takder makna ape pon date nie...saje jer, nk buat pos jugak kan... beselah~ hahahha...
sesape yg birthday on 20.10 tu happy birthday okeyhh!
sesape yang nak sambut anniversary, tak kiralah ape jenis anniversary sekalipun, selamat ulang tahun...
dan pada yang meminat no dua, satu dan kosong tu, selamat meraikan kegemaran anda la yer :)

No comments:

Post a Comment