Thursday, September 30

seni

hahha... aku ni buta sikit... bukan buta mata... buta hati tu sikit kot... buta seni la... hah? buta seni la... tapi aku amik seni masa kat menegah dulu... aku reti seni kasar bukan seni halus... aku suka seni tapi tak pernah berjaya nak hayati ;) -betul!
aku tak pandai berkata madah, aku tak pandai mengubah bahasa, aku tidak pandai melakar titik kecil, tapi sungguh aku meminati sesuatu yang berkaitan seni!
mungkin sebab ia cantik, ia unik, ia pelik, ia membawa maksud tersirat dan tersurat, jadi, aku suka!
dan bila ditanya pendapat aku, hanya satu - CHANTIQUE!

2 comments:

  1. poyola..ko kn berseni nk rendah2 diri puleeee.....

    ReplyDelete
  2. puti: tp bukan macam org yang betul2 boleh berseni, jiwa diorang lain sikit... aku seni lain :)

    ReplyDelete