Search This Blog

Saturday, September 4

is this the new me?


lately,
since dah masuk alam 20-an ni kan, hala tuju hidup tu macam berubah sikit-sikit.
lain rasenya pemikiran individu itu.
mungkin betul kata orang, maturity can be measured by the one's age.
benarkah? fakta atau auta semata?
bergantung kepada pemikiran individu itu sendiri. yup!
saya pon pikir macam tu...
but on the other hand kan, i think it as this way,
maturity can be measured by both aged and experience!
dua2 memainkan peranan...
they have their own responsibility..
alamak..ttbe topik ni jadi berat la plak kan... :)
back to my point..aku!
aku rase diri aku yang macampelik sikit...
aku dah ada sedikit pemikiran macam orang yang dah masuk alam 20-an nie...
susahnyer.. :)
opppsss! bukan susah...just pelik sikit jer...


No comments:

Post a Comment