Search This Blog

Saturday, September 18

ini kisah aku

benda macam ni dah banyak kali aku buat entri, but then aku masih lagi menulis benda yg sama.. cuma sedikit berbeza perspektifnya.

aku diberi nama NUR FARAHIN BINTI ABU BAKAR. aku dilahirkan pada tanggal sembilan, bulan lapan, tahun sembilan belas sembilan puluh di HOSPITAL BESAR KUALA LUMPUR (ikut apa yang tertulis dalam surat beranak okeyh!) aku dah bernafas diatas muka bumi Allah ini selama 20 tahun ++
dan Alhamdulillah masih bernyawa sehingga hari ini. (semoga dipanjangkan usiaku. AMIN)
aku seorang yang sederhana. hendak di kata sebagai kaya, TIDAK. fakir? juga TIDAK. MAMPU? yup! itu perkataan yang sewajarnya. aku tidak kata aku tidak cantik kerana ciptaan Allah itu sentiasa hebat! cuma, aku senang mengketegorikan diri ku di golongan yang sederhana sahaja. masih lengkap semua anggota badan dan tiada cacat celanya. ALHAMDULILLAH! sempurna ciptaan-NYA buat diriku ini. setiap orang ada cubaannya kan.. dan aku tidak terlepas. i have a broken family. parents aku bercerai dan it have its own pros and cons~ well.. benda tu biar habis kat situ jer. FULLSTOP!
im not good in making friends dari kaum adam~ itu aku! i dont know why but then... itulah! be social? kang terlebey social it turns out to be so-s*** la plak kan.. bahaya.. sesiapa yg nak berkawan, i dont mind.. ur most welcome.. :)

-- buat masa ni punya update okeyh!

No comments:

Post a Comment