Search This Blog

Saturday, September 18

gifted~

satu topik yang aku rse aku nak sentuh sikit...
here it is,
gifted people are soo lucky.. kan? tak kira la gifted dari segi ape... siti nurhaliza - her voice makes her the number 1 singer in malaysia (well, im still malaysia maaa) some of us gifted with an incredible talent, also have a such pretty and cute face for the lady and most irresistible handsome look fot the guys... well, i consider benda tu as a gift jugak.. bukan semua orang memiliki apa yang anda miliki. dan anda patut rase bersyukur... some people guna that gift wisely.. well mereka tak sombong, bongkak and such la kan.. but some of them... well, u know better dont you?~

me?? i'm more to a moderate person actually. aku tidak punya harta untuk di banggakan. aku tidak punya wajah yang cantik secantik mereka yang cantik.. aku sederhana. and aku bersyukur. mane aku tahu aku bersyukur?? sbb aku tak pernah nak try ubah muka aku nie... aku tak buat susuk, plastic surgery, and all kinds of injection yang contains all kind of vitamins tu. aku hanya menggunakan pencuci muka. malah bukan pencuci muka yang harga beribu-beriban tuh...aku suara merdu, not even ala-ala suara merdu pon so im not good at singing but still singing wherever i feel like to do too... tapi one thing to be sure i love art! so much cuma bukan dlm bentuk titik-titik kecil yang disambungkan dan menjadi master piece --- lebih kepada sesuatu yang diconteng dan menjadi sesuatu yang ada maksud tersiratnya sendiri. dan aku menulis, namun bukan penulis tegar yang dapat melahirkan sebuah novel indaah.. yang bait2 kata yang aku rasa mencerminkan diri sendiri... (ni memang dah merepek but im going to continue to jot it down) again.. ingin ditegaskan. THIS IS ME! -- aku tak kisah orang ckp ape pun (well actually, i do care!) hey! aku manusia ada perasaan taw.. bukan android yang jatuh dari langit yang tidak ada perasaan... (comfirm ker diorang tu takder perasaan) hailahhhh!

No comments:

Post a Comment