Monday, September 6

long lost friend~

hey mr. snob...
hahahha.. patut ker??
ttbe kau dapat title plak kan..title as mr.snob...
aku tak taw la kau snobbish or tak kan...
tapi aku mcm rase kau mmg snob..
aku igt kau dah bertukar no kot..
tidak ku sangka hidup lagi..hahahhaha
im not expecting apa2 pon dr kau... (ye ker?? ahahha)
we used to be friend...
n paling aku tak sangka kau boleh ingat..hahahha
hebat jugak neuron dlm kepala otak kau tu kan..hahahahahah(sori la ayat tak berapa sedap sikit nak baca kan)
hope..we can be friends again..
(hulur tangan) FRIENDS?

No comments:

Post a Comment