Search This Blog

Monday, November 29

khaltax and management services : a memoir

pagi, bukak pintu, and hidupkan semua sius dalam ni.. read papers and bukak la pape yang patut.
tengah hari, lunch kat tingkat atas and solat kat dalam bilik yang penuh dengan segala macam file and things yang dah tak guna
petang, sementara tunggu nak balik, sempat solat asar kat tempat yang sama dan 5.30 pun berdetik!!

nampk D-day counter tu! tinggal D-day yg nak di potong which is todayyyy!!
ohhh! today will be the last day! hari terakhir saya praktikal di sini.. semalam budak praktikal yg akan replace tempat saya dah datang, a few things di ajar dan insyAllah dia mesti boleh... a short learning time bukan bermakna dier tak boleh buat kerja... gud luck to you des :)

6 months! dah habis dah pon...ingat masa first time dtg, all kind of speculations terkeluar... bout meeting new people, new experience and such! at last 30th NOVEMBER datang jugak...

perasaan, sedih? not really, sebab memang happy coz dah tak payah pikir bgn pagi buta (except untuk bgn solat kan,) happy coz banyak benda saya belajar, banyak ragam saya tengok dan banyak nasihat saya dengar, :)

thnx to all staff
, untuk semua ilmu, nasihat and all those great times we have together... memory that i can keep!

to my big boss! Puan Siti Khalijah Binti Ibrahim, thnx a LOT!!! untuk oppurtunity ni, untuk ilmu yang puan berikan...

2 comments:

  1. hi farahin.. saya Afiqah.. saya nak tanya tempat praktikal awak ni di jalan rasah, seremban ke? yang signboard kaler biru tua tu ke? maaf klu banyak tanya sbb saya sekarang sedang dalam proses nak carik tempat praktikal.. saya harap awak sudi balas komen saya :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hi afiqah, masa saya praktikal dulu takde sign board just warna putih.. but tgk balik latest ni diorng dah upgrade signboard diorng.. yup.. signboard biru tua tu..kalau nk praktikal kat situ okay jer :)

      Delete