Search This Blog

Wednesday, November 17

bila dah terbiasa,

jadi macam ni, ada perkara yang jadi bila dah terbiasa..macam pelik bila benda tu takder, kan?
dan aku memang suka buat org terbiasa sebenarnya... (for some certain persons jela kan,) ngeh ngeh ngeh~ oleh yg demikian, adalah agaknya orang yang dah terbiasa dengan benda yang tak-berpeedah yg aku buat ni kan, kira die macam victim la...
mula2 saje suka-suka, well.. it is funny to tease people around and funnier bila kite dpt positive responds... niat kat hati bukan nak mainkan orang okeyh, just something fun to do(dan saya tidak mainkan perasaan sesiapa kerana apa yg saya buat tiada kaitan dengan perasaan pon!)... alaaa, sikit2 jer, bukan sakitkan hati orang pon... ehehhe(tp hopefully tak la kan) :D *peace* but in the end aku suka buat! hahahah
jadi, apa yang aku buat a little bit more precise! accurate time and day and the content! hahahah....
nak jadi entry, aku memang dah fixed all those details to be sent at the same time(cuma kadang2 terlajak atau terawal banyak sikit, ahaks!) dengan satu
motif : make victim used to it!
dan aku tidak berjaya sebenarnya (sebab, bila 'perkara terbiasa' itu dihentikan, no counter effects have been made) -- time ni memang aku dah gelak kat diri sendiri dah (hampeh punya farahin, ape kau cuba buat nie?!)
dan aku buat balik 'perkara terbiasa' tu, dan kali ni dengan massive plan. selang sehari.. dan STOP! and suddenly, ade feedback la! hahahah...part ni again --- aku gelak kat diri sendiri, (farahin! you are the champion, you are the champion! *sila nyanyi ikut nada yg betul*) sebab aku akhirnya menang! hooray! walaupun ia hanya sekali, but satu itu juga merupakan angka kan? and im counting it on! wahahahha!

No comments:

Post a Comment