Search This Blog

Tuesday, November 23

kesian


sbenar tak taw nak kesian kat sape, n tak taw kenapa nak kesian pon..tp rase kesian sangat~
ni pasal evaluation sheet yang baru di pos pagi tadi kepada l.i coordinator kitorang kat UiTM terchintahhh tuh! huhuhu
kelakar betul bila tengok apa yang kak ida (kitorang punya pelia) jawab...
tak nak la reveal everything kat sini kan... hahahha...
well, but then there are few yang buat aku rase macam hati ni kena geletek..(sungguh metafora ayat kan,)
part soalan tu tanye, something sound like this, "willingness in doing their job" ~~ dan kak ida tick satisfaction jer, hahahah... biasalah budak praktikal malas nak buat practikal kan... kuang kuang kuang~~~

and lagi satu part, dier macam comment la, kak ida tulis: perlu lebih pendedahan dalam bidang account untuk menambah minat (sound like this)

memang aku gelak sakan betul... mana tak nyer...setiap kali buat account ngan kak ida, setiap kali tu jugak aku dok rungut, degree nanti tak moa amik account.. comfirmm!!! hahahah...punyalah nekad... tap kak ida punyalah cakap takperlah..beselah tu..memula susah nnt dah lelame nnt ok la...hahahah, aku tetap jawab.. no account for my degreee~ lantaklah..tp aku macam rase nak tukar jugak course,
but then, on second thought, actually aku tak taw nak amik course ape, kan.. hura-hara betul lah... i have 6 months to think and SOMEONE PLEASE HELP!!! kena jumpa dr. kerjaya nie...

p/s: ni la yang payah bila tak minat but the u have no other choice, it is better to take accountance compare to being a nurse, aite??? and it is better to take something that i have learn before compare to something that i dont have any interest with, so??? any suggestion? ;(

No comments:

Post a Comment