Search This Blog

Wednesday, November 24

soalan cepumasadur~~ ngee! (Cik SS soh jawab,)

cik shikin shariff sudi mengetag~ (oppps! jadi stalker pon dapat tag? hebat!)
thnx yer shikin, :)
jom maen2 (memang tengah buhsan nie)

1.pe bende pling penting dlm idop korunk?
to tell u the truth, selain family i dont know what or who else yang penting, errr.


2.benda terakhir korunk beli gne duit sendiri?
saya beli selendang! a unique design selendang! yeayyy! (eh2, itu duit ayah ker duit saya? nope..betullah..mine)

3.di mana tempat korunk nak melangsungkan perkahwinan korunk dan tema perkahwinan korunk nnti?
ape spesis soalan nie? well, sape yg tak nak kahwin grand kan? ala-ala fairytale bagai, but for me, tak kisah kat memane pon n bertemakan go green boleh?? (tmpat tak kisah, saya pentingkan a place to take married picture actually, sebab memory can only be captured by a picture! dan saya sangat sukakan memori)

4.adakah korunk sedang bercinta sekarang?
nope, takder sape buat saya jatuh or even terjatuh cinta pun, (tapi ada yg berjaya buat saya senyum...teeeettt! apakah???)

5.berapa lame korunk akan mencintai kekasih korunk?
maybe jawapannya adalah, DEPENDS!

6.dimana korunk slalo jmp kekasih korunk?
tak pernah jumpa sebab takder kekasih or whatsoever,(kalau ada pon rasenyer tak kisah kot??erqq.)

7.novel/buku/majalah terakhir korunk beli?
novel: WARNA magazine: dara.com

8.apakan name penuh korunk
Nur Farahin Abu Bakar(sila eja btul2 yerr)

9.antara mak n ayh korunk,mne yg korunk lg mesra?
well, none(jawapan giler jujur nie)

10.namakan orang yg betul2 korunk nk jmp dlm idop?
Hlovate :) (dia nak jumpa saya ker??err.)

11.adakah korunk bsuh bju sndri?
selalu mesin yang tolong basuhkan tapi tangan sendiri yang dok sumbat baju tu dalam mesin kan, :) so, consider basuh sendiri la.har har har

12.di mana tempat yg korunk btol2 nk g
an island, bora-bora island pon cun~

13.plih slah satu,peluk atau cium
kena pilih gak ker??? kalau tak nak boleh??? sebab prefer being pet! (i mean gosok atas kepala secara lembut,oh!)

14.beritahu 3 perkara tentang org yg tag korunk
Shikin Shariff *good in styling, *shopaholicholic! (baru balik dr bandung plak,) *have good package, (smart and pretty od course!)
15.lima benda korunk sgt syg dlm idop korunk
*camera canon-ku! *my cute ipod-dodo *all my picture albums! *of course all my novels too! :) *my favourite spot kat umah ayah, sayangnyeee~

16.lima lagu korunk suke n slalo dgr
just the way you are - bruno mars
senyum - najwa feat malique
memories - ost one piece
fireworks - katy perry
the remedy - jason mraz

17.bile tarikh lahir korunk n korunk smbut besday kt mana thn lps?
9th AUGUST 1990
no celebration done last year, only wishes :)

18.tujuh org blogger korunk nak tag
ni payah sikit ni, kawan tak bape nak ramai, so tag setakat 2-3 orang boleh kan??? ngeee~
* cik juwawa (yup! tak payah nak terkejut sgt!memang kau kena! sape lagi cik juwawa yg aku knalkan)
*cik jirah! (sila2 la yer,)
*cik ayu wahid (ngeee~ ampunn!)

19.cerita sikit pasal blogger pertama korang tag
cik juwawa yang senget!!! yang sangat saya sayang pastinya! hahahahah

p/s: soryla yer, saya tag korang~ ;)

No comments:

Post a Comment