Search This Blog

Monday, November 22

bila saya sakit,


bila saya sakit, saya memang sakit, dan betul2 tgh sakit..
.

there is one thing, thanks to Allah for blessing me dengan antibodi badan yang agak kuat, syukur...
yup, saya mmg ada antibodi yang kuat dan mungkin sebb tu saya tak kerap jatuh sakit, rasenyalah (kalau tak silap) ehh! yelah.. let me check, last time sakit yang melibatkan antibodi ni masa kat UiTM kot, yup! masa kat UiTM.. lepas aku buat performance untuk dikir barat the very next day aku terus jatuh sakit.. ehhh! bukan next day! malam tu jugak aku terus demam teruk giler... maybe sebab tak cukup tidur dengan practice dikir tu lagi buat dengan time tu schedule packed dengan tests and quizzes mmg badan aku push habis la...
dan malam tu, memang aku dah agak sakit tp tak expect teruk sgt la, but then... when i woke up early that morning, badan ni dah penuh bersalut dengan selimut+sweater and im wearing socks too.. dan paling tak tahan atas dahi aku ade satu benda alah yang aku pon tak boleh nak terangkan kat sini (waduh!waduh!)benda tu dikatakan elok untuk hilangkan demam sebab full with herbs kan, diorang cakap badan aku mmg mengigil teruk malam tu, since aku tak sedar then maybe yela kot aku mmg sakit teruk... and aku ni agak degil sikit, sebab bila aku bangun pagi masa badan dah berbungkus tu, actually that day ade test! MAF test dan aku degil jugak nak pegi konon2 takut puan tak bagi amik semula, and the outcome! hamikk kauu! i FAILED (time ni tension dah penuh atas kepala, nak nangis pon ade gak) and luckily puan bagi chance aku amik semula that test and it helped so much in my carrymark! thnx to all my levelmate+roomate yang sudi memjaga saya for that night, tak sangka mereka sume amik berat kat saya :) (terharu sangat nih!)
seriously, sayang korang sume, sayang sangat-sangat...
p/s: really love u girls! miss u all a lot!

No comments:

Post a Comment