Search This Blog

Wednesday, November 24

done!

boooyaaahhh! i've done it! i've done it!
D-day tak sampai lagi tapi saya dah siapkan saya punya report..waakkakakak~!! happy giler nieyyhh! sebab dh tak payah pikir pasal report ni lagi...hikhikhikhik :D

ha'ah, aku taw tulisan aku tu buruk sikit, sebab tu memang tulisan dah tahap malas giler tu, :P

biar la 30th november tu tak sampai lagi, so what kalau dah siap??? yuppp! aku mmg ade psikik pon! buat tengok future job ape aku kena buat..hahahah.. (dah tu mmg rutin aku dok kat ofis ni buat keje tu memang la aku taw..adessss!!)

aku bet, korang2 pon dah nak siap kan report tu, report tu kena hantar la weyh..mestilah kena siapkan...huh?? dah siap lama???wahhh!! lagi advance dari aku ni...hahahahah...n jadul for next sem dah kuar dah,, oraitee! thnx tu cik shikin shariff kite yang sangatlah rajin untuk sentiasa menge-check dan meng-update kitorang2 yang sedikit malas nak pegi student portal ni...peaceee~!nampak kat bawah nie??? haaa~ banyaknyerrr lopong kan, tp ari isnin quite packed and we have classes on night tooo! tu yang kurang dapat bertahan tu...jumaat satu klass..nak injak2 agak2 dapat ke dengan student yg semakin ramai and klass yg semakin kurng, adessss~

p/s: next sem will be our last sem, so..work hard! maintain result and jadilah rajin sekejap keyh!! :D

No comments:

Post a Comment