Search This Blog

Sunday, May 29

habit

kalau marah, ada yang menjerit.
kalau marah, ada yang pergi jalan-jalan.
kalau marah, ada yang hempas pintu bagai nak pecah.
kalau marah, ada yang pergi tumbuk orang.
kalau marah.......

terapi masing-masing nak redakan amarah. terapi masing-masing untuk kembali tenang.

kalau saya marah. saya mengemas. apa yang saya rasa nak kemas. but the thing is saya kemas satu tempat jer.. which menas hati saya marah and hati saya akan pilih satu tempat untuk lepaskan marah tu. pelik? takderlah... tiada yang pelik pon.

agak-agak nampak saya tengah mengemas dalam keadaan marah, then u better stay out..dont ask anything, dont tell me to do anything and NEVER critic the way im cleaning sebab nanti saya lagi marah and saya terus tinggalkan kerja tu walaupun tgh tak siap... teruk kan??? its kinda habit untuk saya buat macam tu...dunno why...hahhaha...

at least its my way kan...

p/s: patutnya saya kena lebih byk bersabar dan berselawat... :')

No comments:

Post a Comment