Search This Blog

Thursday, August 19

stalking and being stalked!

aku nak terjemahkan diri aku.
aku suka GEMARKAN ORANG.
dan aku GEMAR DALAM DIAM>
itu aku.
paham kan? perkataan mudah aku gunakan di sini. GEMAR!
mungkin dengan menggunakan perkataan tu dapat menggambarkan secara seluruhnya.

aku ada satu tabiat. tabiat gemarkan orang dalam diam.
aku berkata aku gemarkannya. dan aku hanya akan tersenyum memangdang dan mengintipnya.
aku hanya suka. tiada niat lain. IKHLAS. SETULUS HATI!
tabiat yg bermula di zaman persekolahan kini di bawa ke zaman universiti.
aku seorang perempuan. mungkin itu puncanya tabiat ini berlaku.
aku tidak mampu berkata di hadapan. aku tidak mampu terima penolakan. mungkin.
(aku tidak pernah mencuba untuk berhadapan jadi mungkin ia alasanku)
dan ake gemarkan tabiatku itu. kerana aku tidak menyakiti sesiapa. pada pandangan ku.
(ada sesiapa yang terluka? sila angkat jari telunjuk tinggi ke atas) :P
berharap tada!
here... i just like you. that all. i never want to hurt u. because i know i never exist in your world. u dont know me. and i think u never even know the existence of me in this world. :)

dan kini im being stalked? betul ke? andaian cuma. aku yakin ianya tidak benar. salah sama sekali. bagaimana? ada sesiap ingin tampil mengemukakan apa2 bantahan? hahahah.. hope not AGAIN!
big smile for u and me.

No comments:

Post a Comment