Search This Blog

Wednesday, August 25

extraordinary

saperti jugak title post nie, things that will be told here memang EXTRAORDINARY...
(yelakan... tajuk tu mmg mengambarkan intipati entry pon kan) adooohhh~~

lets begin..
first time in my life, aku buat sesuatu yang luar jangkaan. BIG ENOUGH UNTUK CAAKAP YG MEMANG BETUL LUAR ALAM>
tak pernah buat benda nie...aduyaii...farahin...apa jadi sampai macam ni sekali?siapa yang harus dipertanggugjawabkan untuk perubahan diri yang terlalu drastik??? of course la diri sendiri kan???
senget betull!!
kan before ni aku ade letak entry yang ala2 tak berapa nak tercapai dek akal.. kecewa la.. itu la.. inilah.. n disebabkan all those things life aku sedikit complcated dan miserable which caused me to make a confession! get it?? CONFESSION???
luahan hati... aku tak taw la if die maybe take this as a joke.. sbb the way dia cakap pon macam tak clear...

it started with a message at 6.00 a.m... (bapak awal??? mmg pon) sbb aku dah penat hold back.. sakit hati sendiri... pedih sendiri.. aku nak let go sbb im just too tired la...
(messages yg disimpulkan)
>> i nak buat confession.
>> i dah xnak contact ngan u lagi.
>>yup. sbb u tak buat pape la i dah xnak contact u lagi.
>>sbb i pernah suka u.. sbb tu la i dah xnak contact u lagi.(lembab nak mati kan?)
i used the word 'suke' instead of that lovey-dovey word such as love, sayang or all those kind of words.. lagipon aku rase mmg aku just pada tahap hanya suka pada dier...
feedback??? respons??? memranjatkan!
but then, come to think again.. i think he's just joking around. dier pon mmg jenis camtu.
then apa yang extraordinary??? of course la confession tu sbb seumur hidup aku mmg tak pernah buat benda nie... NEVER means mmg tak pernah pon... pecah record betul sbb dier org pertama yg berjaya buat aku meluahkan perasaan kat dier...
the most unforgettable part bile dier replied... (sound something like this)
>>u malu sbenanrnyer kan.. sbb tu tak na contact i lg...
of couurrrssseee la MR. aku memang malu tahap nak koyak muka n pam kat toilet bowl tu taw...
adoii.. kau boleh plak dok mainkan aku..dah la aku dah malukan diri with the confession n kau boleh plak replied camtu.. aduhai lelaki! ^^"
n sekarang aku ttbe rse cam menyesal la sangat sbb telah mengeluarkan proposal yng mmg tak logik tu.. adehhh~ hell-p me!
samapi sekarang aku sendiri tak percaya yg aku dah buat confession tu.. especially kat dier yg sbenarnyer mmg tersimpang jauh dari taste aku..mmg betul luar alam.!

^^"
memang malu yg teramat sangat nie..

No comments:

Post a Comment