Search This Blog

Friday, August 20

sesuatu yang dijangka dan terjangka juga~

sudah aku jangka..
aku dah melihat perubahan itu..
dan aku yakin akan benda itu..
tetapi apabila difikirkan semula..
ia mustahil sbb it almost happened before... kenapa tidak di angkat sebagai iktibar?
kenapa ia terjadi semula..
ALHAMDULILLAH.
sekurang-kurangnya ia selamat.
bukan seperti yg lain...
semoga kau tabah menghadapi. bersabar. banyak kan zikir.
Allah itu maha kaya. mugkin ada hikamh di seblaiknya.
aku hanya mampu memberi semangat secara tidak langsung..
aku tidak berniat untuk menghina mahupun sekelumit rasa tidak adil..
aku hanya mampu jadikan sebagai pengajaran buat diriku..
tabahlah menhadapi ujian. semoga diberkati-NYA.
AMIN.. aku memohon maaf andai kata2 ku berupa pisau.. tiada niat menyakiti..
hanya luahan hati nurani..
senyum kembali. Allah maha mengetahui...

No comments:

Post a Comment