Thursday, August 19

lauk berbuka puasa...

ttbe rasa nak buat entry untuk apa yg telah dihadam dlam perut selama puasa berjalan dengan penuh barakah ini.

semalam: lauk berasakan daging. kentang.
1)daging masak kicap diperkyakan bersama kentang.. buh la sikit kentang nak menghabiskan stok yg memang tak banyak tu pon....
2) begedil sikit.. ada tinggl 2... so panaskan n yummy..!
3)daging goreng bersama lada dan bawang... menjilat jari...
4)ayam berempah yang aku amin campak jer apa yang ada kat dalm peti ais tu.. naseb abek sedap..takut jugak tak menjadi..hahahahah

dan makanan yang aku rase kena ada adalah donut. cuma ada sekali tu tak dapat beli sbb dah abis. yelah... serbu bazaar pon time maghrib ala2 nak timbul dah kan.. mmg dah licin la... selalu dtg pak cik jual kuih tu tgh berdiri dok bz layan pelanggan sambil mulut bising cakap 'layan diri, layan diri, kuih 3 seringgit' tup2 aku tengok hari tu die dok rilek jer... kuih dah banyak habis...beselah tu.. :) rezeki bulan ramadhan untuk pak cik tue... heheheh

dan kadang2 ada la makanan tunjuk2... ayam dara golek la.. murtabak la.. roti john la... sup daging la... ade sekali tu beli lauk tapi mak aiii./... membazir sbb bapak aku tak makan ikan tu.. dia akata berpasir...agaknya dier mmg tak suka kot..huhuhu..


alhamdulillah.. rezeki dari Allah.. semoga bulan ramdhan ni penuh berkat untuk semua umat islam...

No comments:

Post a Comment