Tuesday, August 31

aku memang suka kacau kau..

kepada mereka yang pernah di kacau aku..
aku ni mmg suka dok kacau ketenteraman awam korang...
aku memang tak suke tgk korang senang n aku mmg suke usik-usik cuit ngan korang..
tapi ader sesetengah dari korang aku suka kacau sbb aku suke kau la sengett...
tu pon tak paham ke???
ke kau mmg buat2 tak paham..
sungguhlah kau juara blur tahap tertinggi sedangkan kau juara benda lain?
pandai2 la kau fikir nape aku buat benda2 tue..
tapi skrunk aku suka kacau kau sbb aku mmg suka pon..
maybe perasaan suke tu macam dah tak berapa nak ada kot..
just perasaan suke kacau kau jer..

tu la..kau lambat take action... so.. mujhse dosti karoge?
hahahahah.. anyway! aku suka kau!

No comments:

Post a Comment