Search This Blog

Sunday, June 19

latte,

memula nak ucap Happy Father's Day to all daddy out there, :) terima kasih kerana menjadi sebhagian daripada sebab untuk kami sebagai anak ni dilahirkan yer, tanpa anda tiadalah kami, :) hihihii... actually, untuk sambutan kali ni saya telah mebeli sebiji kek! and yang paling best is saya decorate sendiri kek tu, :D (big big smile) - 9(and maaf takder gamba sebab tak sempat amik dah ngapp dulu,)

tapi, saya tak dapat nak bagi kat ayah saya sebab saya tak dapat nak jumpa dia, so kek tu masuk mulut saya je tak masuk mulut ayah saya, again, happy father's daya ayah, semoga dikurnia rezeki yang lebih banyak, kesihatan yang cukup dan semoga memperoleh hidayahNya, :') (untuk pertama kali celebrate tahun ni, saya hampir menangis,) terlalu emosi,

i was working and promoting my cafe's promotion pasal father's day, and hari ni saya jumpa satu family yang buat saya rasa sangat jealous! A HAPPY FAMILY! how i wish to have one! - untuk bergembira bersama, makan bersama, spending some quality time together, tanpa rasa bimbang, sedih, sakit hati and such... macam dulu, ahhh! kenangan! (tears again,)

"jangan merungut untuk sesuatu yang tidak ada, tetapi cubalah perbaiki untuk apa yang sudah tersedia ada,"

BUKAN MUDAH! yer, senang untuk bibir untuk berkata tetapi bukan mudah untuk melakukan sesuatu tu,
macam Latte, kat cafe ni our latte quite special since die macam 3 layer tea, ada layer, susu, coffee, coffee, foam..! yup! (nak tengok??? cari kat google 3 layer tea, macam tu lah rupa latte kami tapi atas latte kami ada foam,) memang senang nak order tapi bukan senang nak buat, :')

btw: latte with 3 layers symbolize something for me,

No comments:

Post a Comment