Search This Blog

Tuesday, February 1

muwaahahahahahh!

selepas cik lappy dah ssihat dan sudah di update dengan pelbagai benda alah baru, (nak jugak cakap kan)., abg saya dah install kan smula adobe photoshop saya!!! yippieeeeee!!! hahahahaha...betapa sukanya saya guna adobe photoshop nie...even a bit complicated tp puas hati!!! hahahahahaahah... yang sedeynyer AP yg lama saya dah upgrade dengan pelbagai jenis brush, fonts and patters...so bile miss lappy dah kena install semula everything is gone la kannn!!! wahhhh! meraung jugak lah..penat ooooooooooo nak cari benda alah tu sume....huhuhu...so mlm tadi berkeras stay up until late night pegi cari segala bagai jenis brush n patterns for my new adobe..(n before ni guna adobe cs je, now abg installkan adobe cs5) nasib baek interface lebey kurang....sooo, takder lah susah sngt...heheheheh.... lagipon, nak install benda alah ni cepat2 sebab ader keje nak kena buat...i have to do a logo for my assingment dan tersangatlah memerlukan my adobe ketika ini....penat oooo, banyak benda kena re-do~~huhuhuhu... tp saya berjaya!!! heheheh...dah resultnya! teng-teng-teeennnggggggg!!!!!

No comments:

Post a Comment