Search This Blog

Saturday, February 12

year of RABBIT!



haaaaa~ nampak tak nampak tak?? all rabbits! from the smallest thing to the biggest thing i have... n ia berbentuk rabbit... n benda ni sbenarnyer unplanned pon... the first thing is phone ring... me and my buddy own it!! a friendship sign! heheheh ( al most hilang that day, thnx to me coz jumpa benda tu..kalau hilang..............) and the other stuff is my bunny slippers! kawan yang belikan n sangat comel! hahahahah.... and the last thing... my Cik Bit! new toys to play withh (HAHAHAH! CHILDISH GILER) noooo lah... first bear dapat dari ayah...selama dah hidup as a teenagers ni tak pernah dapat bear.. ni puas memujuk baru dapattt.. heeeeee~ lucky me!!!!

:::::: happy Chinese new year to all chinese in Malaysia.. a little too late, but at least wish kan, :)

p/s: and buat umat islam, selamat menyambut maulud Nabi esok, semoga hari-hari kita lebih berkat dari sebelumnya, :)

No comments:

Post a Comment