Search This Blog

Sunday, December 5

tuit!

hah! tuitt!
ingat tak kecik2 suka main kejar-kejar.. kalau dulu masa kat labuan i used this word. "TUIT!"
sebagai tanda berhenti rehat sekejap, masa datang semenanjung ni, some of them guna "CHOOPP!" - eh! betul tak???

tuitt! benda nak ckp ni takde kaitan pun ngan word tuit tu, tapi disebabkan "tuit" tu guna sekali dlm main kejar-kejar so dia masuk sekali...hahah~!

nak cakap, aku mmg suka main kejar-kejar ni... kejar orang.. hahahah... pernah buat dajal kejar orang samapi orang tu takut... history betul.. tapi.. bila dah penat kejar, aku dah tak kejar dah.. aku biar kau pegi diam-diam.. so pergilah n jgn tunggu aku kejar kau lagi k, :)
sebab aku dah tak kan kejar, and bila kau pulak kejar aku, aku la pulak yang LAAARRRIIII! hahahahah


P/s: just nak bgtaw jer, i'll never give up, tp bile dah give up.. then i really do!

No comments:

Post a Comment