Search This Blog

Sunday, December 5

misi yang tak pernah mustahil, tapi aku yang memustahilkannya, erq??

few things yang tak berapa nak mustahil tapi dah di mustahilkan oleh aku~ HAHA!

  1. turunkan berat badan - kan dah cakap dah tadi.. memang la tak mustahil pon, tapi diri sendiri yang tak usaha sungguh2, memang tak kan turun la kan, X)
  2. pergi luar negara, selain singapore - sebab tak rase sangat cross the sea tu (sebab pegi singapore stakat cross the tambak johor je, sabah serawak tu dalam negeri okeyh walaupun terpaksa cross the sea) - nape aku mustahilkan? sebab aku bukan setakat nak dtg melawat, kalau boleh nak study abroad! wahh! impian tu!
  3. have a wonderful time holiday sensorang - disebabkan aku agak penakut, so tak berani pegi holiday sensorang tapi teringinnnn sangattt! urgghhh~
  4. a whole day of shopping at most branded outlet - HAHA! ni paling best, sebab kan mals nak bazir duit kat shopping especially yg part branded tu (im a moderate person)..and sebab tu aku ckp mustahil tu..hahaha
  5. duduk dalam sebuah bilik yang penuh dengan buku! - hooyeahhhh! library tak kira sebab aku nak semua buku2 tu hak milik aku, so itu yang mustahil tu, sedangkan kalau duduk dlm library tu kire dah tercapai la misi aku kan, keh keh kehh! :D


No comments:

Post a Comment