Search This Blog

Wednesday, December 28

normal thing to complain.

normal ; "wey! aku rase aku dah gemuk" sambil telek diri depan cermin, looking at double chin, spare type and whatsoever.

masih normal; "weyh, im fat and i really do like it" basically untuk those yg mengalami anorexia semulajadi dan setelah puas minum susu gain weight dan sewaktu dengannya akhirnya BERJAYA.

hampir nak ke tahap abnormal; "weyh, aku rase aku gemuk laaa..." sedangkan calculation BMI dia shows that dia dalam range orang-orang berbadan ok(almost perfect)

memang abnormal; "weyh, im fat" sambil nangis2 tapi badan dah macam tengkorak hidup, tulang belulang punya bentuk pon boleh nampak kat badan n nak cari saiz baju pon susah sebab dah tkder XXXS..

well, saya? hanya nak tergolong di dalam orang yang berkeadaan sihat. supaya badan boleh buat all the activites yang fun and all my routine activities macam biasa.

.my BMI raising and its a bad thing.

No comments:

Post a Comment