Search This Blog

Sunday, April 10

once upon a time

once upon a time 1 ;
ada seorang cik adik manis, masuk ke dalam sebuah hall, penuh dengan ramai orang. orang tu berborak. orang tu bergambar dan orang tu bergembira jugak. No 55 dicari. 'ohh! jauh kebelakang tempatnya.' dan yang sangat tak disangka. meja cik adik manis berdekatan dengan cik abang masam. tapi kalau tengok No. jauh la bezanya. Cik adik manis bertambah manis tetapi cik abang masam tak pernah perasan senyum tersembunyi cik adik manis bila pandang ke arah cik abang masam tu. cik adik hebat main hide and seek!! :) tapi ada satu masa cik abang masam tepuk tangan kuat-kuat masa ada seorang cik adik cantik naik pentas. dapat anugerah dekan. HEBAT! cik adik manis terus matikan senyum. oh! itu la orangnya. secantik aisyah, :')

once upon a time 2;
cik adik manis, sibuk memusing stereng. 'YES! ada parking'. tangan berputar lagi, dan kereta bergerak masuk ke petak kosong. cik adik manis tanggalkan tali pinggang keledar dan terpandang kereta sebelah. 'eh! dia!' dan cik adik manis terus memandang. dan akhirnya terpandang cik adik jelita tengah buka pintu sebelah pemandu. 'oh! itu la orangnya', secantik fazryn, :')

once upon a time 3;
cik adik manis dapat seorang kawan. kawan baik barangkali? tetapi sayang. kawan tak lama. dia dapat kawan baru dan sekali lagi, 'oh! itu orangnya,' cik adik kecik, :')


p/s:once upon a time not always ended up with a happy ever after kan,

1 comment: