Search This Blog

Wednesday, August 3

pencuri.

(a little bit harsh for this one)
i always wonder, apa yang seronok dengan merampas sesuatu yang menjadi hak orang lain? nak tekankan disini, RAMPAS! tu have something which is belong to someone else. stole someone else's happiness. soalan yang memang dah lama aku pendam sensorang. apa kau rasa sebenarnya bila kau actually rampas sesuatu yang milik orang lain? kau rasa seronok ker? kau rasa kau bahagia ke? kau rasa kau berjaya? kau rasa kau hebat?

pernah tak kau fikir effect yg akan jadi to those yg they loved before, to those they had before? pernah kau fikir? pernah? try to put ur feet into their shoes, i bet u'll cry like hell! aku tak tau sama ada kau buta, or buat-buat buta~ when u see something that is going over and over again i dont know how could u hve the guts to do it again. especially to one's that loved u before, the reasons for all u've done unacceptable!

bila aku nampak benda ni jadi, soalan tu keluar balik kat kepala otak ni, i see u laughing, i see ur happiness, but will it last long enough? sampai bila nak macam tu? sampai bila kau rasa kau akan seronok? kau akan bahagia?setahun? 2 tahun? 5 tahun? lepas tu bosan kau cari lain? macam tu? kau memang takkan pernah jumpa bahagia kau~ itu jaminan aku~!

marah? yer! memang aku marah! teramat~ sampai aku rasa aku mula membenci. tapi, aku tak mampu! sungguh tak mampu. trauma? yer! sangat trauma sehingga aku mula menutup pintu hati. maaf? aku tak tahu samada aku mampu untuk mengikhlaskan hati memaafkan semua perbuatan kau.

dan kau pencuri, sungguh aku jamin kau tak akan bertahan lama. dan kau tak akan bahagia.

bukan berdendam, hanya terlalu sakit hati. tidak bolehkah sedar? mahu dijirus? mahu dikejut? atau mahu dihempuk?

btw:MAAF.

No comments:

Post a Comment