Search This Blog

Friday, November 6

i suke u tapi...


salam and greetings to all who wanted to read this..

i suke sangat kat u since i nampak u kat dewan periksa. u datang lambat. i tak taw nape. then i just cakap " apela,, nak test tapi datang lambat pulak". but then i saw u talking to one of the lecturer. maybe apologizing for coming late then i stunt! i nampak u senyum. that smile kills me! and %$#@ i realise i was in love?? maybe?? tapi sayang i ni jenis yang tak berani nak approach sesaper pon..
because of our same paper so i taw u mesti budak course yang lebih kurang ngan i then i dapat taw.
u budak @#$ rupenyerr.. haaaa~~~ kiter lebih kurang lah.. happinyer i time tu Allah jer yang taw,
starting from that day i once again become a stalker... i was one when im in form 5. (im not a bad stalker okeyy!!) then slowly i know more about you. but then tere is one day someone told me that u already have someone and more she is ur classmate! warghhh!!! tensionnyer i masa tu Allah jugak yang taw.. i never cried but then it torn my heart apart! kelakarnyer i patah hati macamlah i penah luahkan aper i rasa kat u kan?? kan?? kan??? hahahah
so now i have to let u go.. i dah janji ngan diri i yang i tak boleh nak suke n stalk u anymore.. it's bad for me to do that. kan? therefor.. disebabkan i tak dapat nak bagitau u so i bagitau la kat sesaper pon yang baca niee...


<>kepada awak..

awak taw tak saya suke sangat kat aawak.. saya suke sangat tgk awak senyum and gelak especially mata awak.. masa awak seyum dengan mata awak sekali senyum taw.. lepas tu kan awak saya suke awak sebab awak belajar macam saya. awak buat nota jugak taw.. kelakarnyer... saya sukeerrr sangat kat awak..

<>kepada awak, if awak terbaca saya doakan awak bahagia sebab saya dah tak dapat nak sayang awak lagi..<>



lots of love>>> honeydew
LEARN | LEARNING | LEARNER |

No comments:

Post a Comment